zondag 5 juni 2011

Toch maar een blog!

Ja, ik kook voor mezelf, bijna iedere dag. Veel mensen schijnen het niet de moeite te vinden om voor 1 persoon te koken, maar waarom zou je niet lekker eten als er toevallig niemand is om het mee te delen? Ik probeer zo min mogelijk kant-en-klaar producten te gebruiken, maar het moet wel leuk blijven. Met name op werkdagen heb ik meestal weinig tijd en veel honger, dus kook ik een makkelijke maar smakelijke hap. In het weekend, of als ik gasten heb, pak ik ook graag wat groter uit, maar ik ben van mening dat ook dan simpel heel lekker kan zijn!

Op deze blog zal ik regelmatig de recepten plaatsen van succesnummers.
Sommige gerechten heb ik zelf verzonnen, andere komen uit een kookboek, Elle Eten, Delicious, of van vrienden en familie. De opgegeven hoeveelheden zijn in principe voor een 1-persoons maal, tenzij anders aangegeven. Ik ben zelf geen nauwkeurige kok, dus gebruik deze recepten vooral als leidraad, en ga niet iedere mililiter afmeten.
Veel kookplezier en eet smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten